لیگ فوتبال
لیگ فوتسال
سایتهای مرتبط
Print Friendly, PDF & Email

۲۷اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی بر تلاشگران عرصه هنر هشتم مبارک باد

تاریخ: ۲۷ اردیبهشت, ۱۳۹۴     کد خبر: [ 3920 ]     بازدید: [ 846 ]     موضوع: [ اخبار و اطلاعیه , روابط عمومی ]


27ارديبهشت روز ارتباطات و روابط عمومي بر تلاشگران عرصه هنر هشتم مبارك باد

۲۷اردیبهشت ماه روزی که درسطح جهانی نیزبه عنوان روزارتباطات وجامعه اطلاعاتی نامگذاری شده است، به عنوان روز روابط عمومی و ارتباطات تعیین گردید.این روز فرصتی است تا نقش و جایگاه روابط عمومی را بعنوان یک دست آورد مرور کنیم.

امروزه نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی قابل توجه است. نقش روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیتهای حرفه ای، علمی و الکترونیکی،‌ از مشخصه های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات است. بنا بر این،‌ از نقاط برجسته و ممتاز در مدیریت استراتژیک، تأکید بر محیط برون سازمانی و حتی جهانی است و در واقع،‌ منظور از وظایف استراتژیک روابط عمومی، دخالت در روند تصمیم گیری سازمان است.

اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.

روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است، روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارند به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.

آنچه اهمیت دارد این است که کار روابط عمومی تسهیل و خدمت به مدیریت است نه مدیر. برای آنکه محور اساسی کار روابط عمومی کسب منافع برای کل سازمان است نه برای شخصی که در رأس هرم سازمانی قرار گرفته است. بنابراین باید به روابط عمومی و کارکردهای آن، بهتر و منطقی تر نگاه کرد. در این صورت است که روابط عمومی می‌تواند در سازمان موفق عمل کند.

به هرحال نگاه حاضر به روابط عمومی و جایگاه روابط عمومی در کشور با اجرایی شدن این توجهات می‌تواند گام‌های بلندی را در حرکت روبه رشد نظام ارتباطی و روابط عمومی درکشور بردارد و این حرفه و فن تخصصی را در جایگاه و مرتبه و منزلت واقعی خویش قرار دهد. در واقع می‌توان گفت روزملی ارتباطات و روابط عمومی می‌تواند نقطه عطفی را در توسعه و تحول واحدهای روابط عمومی در ایران ایجاد نماید.

به نوبه خود ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به همه عزیزانی که در این عرصه مشغول به فعالیتند تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون را برایشان مسئلت دارم.


علیرضا گفت:

سلام…..چرا کلاس مربیگری d برگزار نمیکنید؟!

جدول لیگ

#نام تيمبازيتفاضلامتياز
1استقلال000
2تراکتورسازی تبریز000
3پاس همدان000

ورود اعضاء




کمیته ها

:: کمیته آموزش

:: کمیته انضباطی

:: فوتبال ملی

:: کمیته داوران

:: کمیته بانوان

:: کمیته پیشکسوتان

:: کمیته اجرایی مسابقات

:: کمیته مدارس فوتبال

:: کمیته پزشکی

:: کمیته ثبت قراردادها

:: روابط عمومی

:: فرم های اداری